As
clases nas que un ou unha docente recitaba un tema e os alumnos/as
soamente se adicaban a facerlle caso ou non (en función de cada un)
están a piques de quedar relegadas a un segundo plano polo
avance das novas
tecnoloxías.
É
polo tanto que
se pode facer un pequeño análise de ferramentas que facilitan a
creación e deseño de recursos utilizables nun aula polos docentes.
Pódense destacar varios:
- StopMotion:
É unha técnica usada na animación. A rasgos xerais, cómpre facer
multitude de fotografías manipulando mínimamente a posición dos
obxectos (habitualmente
materiais utilizados en plástica como a plastilina ou as cartulinas)
para que “fotograma a fotograma”, se vaia apreciando movemento
dos obxectos retratados.
- Moovly:
É unha alternativa para a creación de vídeos tutoriais ou os
vídeos de promoción. Pódese utilizar aínda sen ter grande idea
nestes ámbitos e permite engadir audios ou mesmo gifs.
. Pixton:
Esta ferramenta permite facer algo distinto… cómics!. Deixa moita
autonomía para facelo, dunha maneira bastante doada aínda que
obriga a rexistrarse. Outro punto forte é que se pode personalizar
os personaxes do propio cómic.
. Educaplay: Para os amantes dos VideoQuiz, esta ferramenta é das mellores. Pódense crear vídeos didácticos e de carácter interactivo a partir de vídeos normais. Educaplay deixa poñer preguntas no medio do vídeo, o cal é de grande axuda para manter a atención dos rapaces á vez que se favorece a súa comprensión.
Para
finalizar esta entrada, comentarvos que a educación ten que avanzar
cara a diversidade, que os alumnos e alumnas cooperen sempre na
consecución dos obxectivos e para iso hai que adaptarse ao tempo no
que vivimos, ao das tecnoloxías, de aí esta entrada sobre
ferramentas que nos poden axudar nun aula para introducir as Novas
Tecnoloxías nas nosas vidas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario